مجله و فروشگاه سیسمونی اصفهان

مجله سیسمونی در اصفهان، با محوریت رفتار با کودک و نوزاد، معرفی بهترین مدل های سیسمونی برای خرید در اصفهان از بهترین ها

11 روش مختلف برای بزرگ جلوه دادن اتاق نوزاد شما

  • ۱۷:۵۶

یکی از معضلات مهم در خانواده هایی که اتاق نوزاد شان کوچک است، بزرگ نشان دادن آن است. به همین خاطر سعی می کنند روش هایی را به کار ببرند تا این خطای دید را در بیننده به وجود بیاورند. 

در مطلب ما سعی کرده ایم تا تعدادی از مهمترین این راه های برشماریم و لیست کنیم تا بتوانید اتاق نوزاد خود را بزرگتر از آن چه که هست، نمایش دهید. 

خرید سیسمونی نوزاد

1. در را از جا بکنید

این توصیه شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد اما واقعیت این است که وجود درهایی که رو به بیرون باز می‌شوند، اصلاً ایده‌ خوبی برای یک فضای کوچک نیست و باید آن‌ها را از جا دربیاورید! برای مثال اگر کمد دیواری اتاق فرزندتان چنین دری دارد برای اینکه بتوانید از فضای اطراف آن برای چیدن سیسمونی نوزاد استفاده کنید لازم است در کمد را بردارید و آن را با پرده یا در کشویی عوض کنید.

2. چندکاره‌ها را انتخاب کنید

ممکن است با دیدن انواع کمدهای بامزه یا سایر اجزای سیسمونی نوزاد ذوق‌زده شوید؛ ولی نگذارید این ذوق شمارا به سمت انتخاب اشتباه سوق دهد. اگر اتاق نوزادتان کمد دیواری دارد که چه‌بهتر. اگر ندارد به‌جای خرید کمد سراغ یک درآور چندکاره بروید.

بزرگ جلوه دادن اتاق نوزاد

بعضی مدل‌های چندکاره هم جایی برای تعویض پوشک نوزاد دارند، هم گاهی بخش پایینی‌شان به یک تخت کوچک تبدیل می‌شود و هم از کشوها می‌توانید به‌عنوان جایی برای قرار دادن لباس‌ها استفاده کنید.

 

خرید سیسمونی در اصفهان

3. از قفسه غافل نشوید

یادتان باشد برای اینکه بتوانید از یک فضای کوچک بهترین استفاده را ببرید به‌جای اینکه سطح افقی اتاق را پرکنید باید از فضای عمودی استفاده کنید. برای این کار هم چه گزینه‌ای بهتر از قفسه‌های دیواری که این روزها با نام‌های شلف و باکس هم شناخته می‌شوند! این قفسه‌ها هم ارزان هستند و هم نصبشان آسان است.

می‌توانید آن‌ها را روی دیوارها نصب کنید و وسایلی را که قرار است دم دستتان باشد، رویشان بچینید. سعی کنید از قفسه‌هایی با عمق زیاد کمک بگیرید تا بتوانند بعداً وسایلی مثل عروسک‌ها را روی خودشان جا بدهند. نکته مهم اینجاست که هیچ‌وقت بالای تخت نوزاد قفسه نصب نکنید.

4. بارنگ‌ها معجزه کنید

رنگ‌های روشن فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند اما یادتان باشد اگر تمام دیوارها را صورتی یا آبی روشن کنید اتاق بی‌انرژی به نظر می‌رسد. هیچ عیبی ندارد اگر یکی از دیوارها را با کاغذدیواری طرح دار بپوشانید یا سراغ رنگی تند و مکمل رنگ سایر دیوارها بروید، با این کار اتاق بزرگ و زیباتر به نظر می‌رسد.

اتاق نوزاد

 

5. حواستان به روتختی باشد

هماهنگی بین پرده و روتختی موقع خرید سیسمونی نوزاد ایده خوبی است، به‌خصوص اگر هردوی این‌ها رنگ روشن و طرح‌های ریز یا متوسط داشته باشند. علاوه بر این کار خوب است پرده اتاق را بلند انتخاب کنید. پرده‌های بلند برای

پنجره‌های کوچک فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

6. جعبه دوست شوید

جعبه‌های یک‌شکل برای قرار دادن انبوه وسایل نوزادان ایده‌های خوبی هستند. می‌توانید خرده‌ریزها را داخلشان بگذارید. با این کار به‌جای اینکه روی یک قفسه مجموعه‌ای از گوش پاک‌کن، دستمال مرطوب و پوشک دیده شود، فقط یک جعبه زیبا به نظر می‌رسد.

7. آینه‌ای برای تمام فصول

اگر اتاق نوزادتان خیلی کوچک است می‌توانید روی یکی از دیوارهایی که از تخت نوزاد دور است یک آینه‌قدی نصب کنید و آن را به‌خوبی روی دیوار محکم کنید. درِ بعضی کمدهای نوزادی هم آینه‌‌ دارد که معمولاً برای همین منظور، یعنی بزرگ نشان دادن اتاق، طراحی‌شده‌ است. از آینه‌ها به نفع فضایی که دارید کمک بگیرید.

 

8. سادگی را انتخاب کنید

هنگام خرید سیسمونی نوزاد برای انتخاب تخت، کمد یا درآور سراغ رنگ‌های تیره و طرح‌های شلوغ نروید. رنگ‌های روشن و مدل‌های ساده نقش بزرگی در بزرگ نشان دادن اتاق نوزادتان ایفا می‌کنند.

9. مراقب طرح‌ها باشید

طرح‌هایی که برای کاغذدیواری و حتی تابلوی اتاق نوزادتان در نظر می‌گیرید می‌توانند باعث کوچک یا بزرگ نشان دادن فضا شوند. هرچقدر طرح‌ها بزرگ‌تر باشند فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهند. طرح‌هایی مثل گل‌های ریز یا حتی شخصیت‌های کارتونی کوچک هم باعث بزرگ‌تر نشان دادن اتاق خواهند شد.

 

10. استفاده از فضای داخل کمد

ممکن است آن‌قدر فضای اتاق برای سیسمونی نوزاد کوچک باشد که برای بعضی وسایل اساسی مثل تخت جا کم بیاورید. در چنین شرایطی کمد دیواری را خالی کنید و قفسه‌ها و کشوهایش را دربیاورید. این فضای کاملاً خالی را با کاغذدیواری یا رنگ بپوشانید و تخت را داخلش قرار دهید.

11. منظم بچینید

به خاطر بسپارید هیچ‌چیز به‌اندازه شلوغی نمی‌تواند اتاق نوزاد را کوچک نشان دهد. حتی کوچک‌ترین فضای ممکن هم اگر منظم باشد و با وسایل اضافی شلوغ نشده باشد، می‌تواند بزرگ و زیبا به نظر برسد.

Source: بازدیدایده

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیسمونی نوزاد شامل زیباترین تخت خواب ها , روتختی وتور بالای تخت , صندلی و مبل کودک , لوستر و اباژور می باشد. چگونه سرویس خواب برای نوزاد و نوجوان بخریم؟؟
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با محصولات بامبینو اصفهان , خرید و فروش تخت خواب به همراه صندلی و مبل کودک , روتختی و تور بالای تخت , لوستر و اباژور در اصفهان
Designed By Erfan Powered by Bayan