مجله و فروشگاه سیسمونی اصفهان

مجله سیسمونی در اصفهان، با محوریت رفتار با کودک و نوزاد، معرفی بهترین مدل های سیسمونی برای خرید در اصفهان از بهترین ها

مهم ترین دغدغه های خرید سیسمونی نوزاد برای یک مستاجر چیست؟

  • ۱۶:۵۷

اجاره نشینی یکی از دغدغه های جدایی ناپذیر  بعضی زندگی های امروزی است. به گونه ای که هنگام تولد بچه و خرید سیسمونی برای نوزاد یکی از مهم ترین سوالاتی که پرسیده می شود این است که چه سیسمونی برای مستاجران مناسب تر است؟ با بامبینو همراه باشید تا جواب این سوال را پیدا کنیم.

خرید سیسمونی نوزاد برای مستاجران

وسایل شما، پازل شما

یکی از مهم ترین نکاتی که در اجاره نشینی مهم می باشد قابلیت جا به جایی آسان آن است. در هنگام خرید هر وسیله ای ابتدا باید توجه کنید که آیا به راحتی می توان آن را از جایی به جای دیگر، آن هم در شرایط سختی مثل بالا بردن از پله، جا دادن در کامیون حمل بار و .. انتقال داد؟

هنگام خرید سیسمونی ترجیحا تخت هایی را برای نوزاد خود انتخاب کنید که قابلیت جدا شدن اجزا از یک دیگر و سر هم کردن دوباره را داشته باشد. درست مانند یک پازل.

علاوه بر این که به پازل بودن تخت فکر می کنید، اتصالات آن را هم بررسی کنید. اتصالات باید به قدری محکم و با کیفیت باشند که در طول چندین بار جا به جایی و باز و بسته شدن دچار مشکل نشوند.

خرید سیسمونی نوزاد برای مستاجران

ضد خش و مقاوم به پریدگی رنگ

سرویس خوابی که برای سیسمونی انتخاب می کنید حتما باید خاصیت ضد خش بودن را در خود داشته باشد. جا به جایی های مداوم احتمال پریدگی رنگ و خش افتادن به وسایل را بالا می برد. پس اگر می خواهید از سرویس خواب کودکتان به مدت طولانی استفاده کنید و هنوز زیبا باشد به این نکته توجه کنید.

سرویس های همیشه تمیز

با اجاره نشینی و جا به جایی های مداوم، وسایل شما در معرض آلوده شدن به لکه های مختلف می شود. از لکه های گرد و غبار معمولی گرفته تا لکه های سر سخت روغن.

وسایلی که برای خرید سیسمونی خود انتخاب می کنید باید حتما راحت تمیز شوند. در انتخاب وسایل پارچه ای نیز به این نکته دقت کنید. در صورت امکان از رنگ های تیره تر انتخاب کنید که در صورت نرفتن رنگ لکه ها، کمتر خودش را نشان دهد.

سیسمونی یا پر

در هنگام جا به جایی ها، وزن وسیله ها خیلی مهم است و به چشم می آید. در هنگام خرید سیمونی دقت کنید وسایل خریداری شده وزن مناسبی دارند و راحت می توانید آن را جا به جا کنید. البته دقت کنید که زیاد سبک بودن وسایل هم خوب نیست. زیرا خطر افتادن آن بر روی کودکتان، وقتی که تلاش می کند از آن استفاده کند همیشه وجود خواهد داشت.

خرید سیسمونی نوزاد برای مستاجران

آیا با خود شیشه حمل می کنید؟

به نظر می رسد خریدن وسایلی که در آن ها شیشه به کار رفته است همیشه با نگرانی و خطر شکستن آن همراه است. در صورت امکان سرویس خوابی برای سیسمونی بخرید که در آن شیشه نباشد. زیرا علاوه بر احتمال شکستن شیشه در هنگام اثاث کشی و مشکلات بعد از آن، در هنگام بازی کودک نیز ممکن است بشکند.

ضروری خریدن، کم خریدن نیست!! درست خریدن است

امروزه، برای اینکه چرخه تولید و صنعت همیشه در گردش باشد مصرف گرایی یکی از عادات ما آدم ها شده است. خیلی وقت ها بدون آنکه به چیزی نیاز داشته باشیم آن را می خریم و بعد از آن پشیمان می شویم.

در خرید سیسمونی هم دقیقا همین داستان تکرار می شود. در لحظه خرید سیسمونی به دلیل ذوق فراوانی که داریم ممکن است وسایلی بخریم که واقعا کاربردی و مورد نیاز نباشند.

خریدن وسایل اضافه, علاوه بر اینکه پول بیش تری را از جیب تان خرج می کند، در آینده هم باعث تنگ تر شدن جا خواهد شد و هم اینکه در هنگام اثاث کشی حسابی شما را کلافه خواهد کرد.

رنگ خاص، مدل خاص ممنوع

مستاجری برابر است با نامعلوم نبودن آینده. سال دیگه آیا قرارداد خونه تمدید می شه یا نه؟ سال دیگه کجای شهر هستی؟ خونه ات چه رنگیه؟ چه مدلیه؟ چند متریه؟ و دغدغه هایی مثل این.

و شاید یکی از سخت ترین کارهای دنیا خرید سیسمونی بر اساس وضعیت های نا معلوم آینده است. شما باید بهترین انتخاب را برای جایی که تا به حال ندیده اید و تصوری ندارید داشته باشید.

مدل های ساده و رنگ های خنثی همیشه معجزه می کند. انتخاب رنگ های خاص برای سیمونی به ویژه سرویس خواب شاید به اتاق الان کودکتان بیاید اما ریسک این که در اینده این اتفاق نیفتد خیلی بالاست. پس ترجیحا رنگ هایی را انتخاب کنید که با اکثریت رنگ ها، هم خوانی دارد.

برای مدل های عجیب و غریب هم همین اتفاق می افتد. هیچ وقت انکار نمی کنیم که بعضی مدل های غیر معمول چقدر جذاب و دوست داشتنی هستند. اما باید توجه داشته باشید که انتخاب یک سرویس سیسمونی خاص، در آینده شما را هنگام انتخاب منزل آینده در مضیقه خواهد گذاشت و انتخاب تان را محدود می کند. ترجیحا مدل هایی را انتخاب کنید که با انواع معماری ها و متراژها سازگاری دارد.

پشتم گرمه! چون ضمانت دارم

خرید سیسمونی هایی که ضمانت نامه  و گارانتی دارند برای کسانی که مستاجر هستند الزامی تر است. زیرا جا به جایی های مداوم احتمال آسیب رسیدن و بروز مشکل برای شما را دو چندان می کند.

در هنگام خرید شرایط گارانتی و ضمانت را خوب بپرسید. به حوادثی که ممکن است در هنگام اثاث کشی اتفاق بیفتد فکر کنید و ببینید شرکت تامین کننده تا چه میزان از این حوادث پشتیبانی می کند.

چرا بامبینو؟

ما بامبینو رو به شما پیشنهاد می کنیم چون:

  1. قطعات وسایل ما به راحتی از هم جدا می شوند و می توانید به راحتی اون ها رو جا به جا کنید.
  2. جنس سرویس سیسمونی از مرغوب ترین مواد اولیه تامین شده؛ یعنی نگران خش و لکه روی اون نباشید.
  3. جنس اتصالات بسیار محکم و با کیفیت هست. توی باز و بسته کردن طولانی و مداوم هیچ مشکلی براش پیش نمیاد.
  4. مدل ها و رنگ های متنوعی داریم که با استفاده از اون ها می تونید طبق نیازتون بهترین خرید رو برای سیسمونی کودک دلبندتون داشته باشید.
  5. سرویس خواب ما دارای گارانتی و ضمانت هست. این یعنی خیال تون از خریدی که کردید راحته!

می تونید به شعبه های ما مراجعه کنید و مدل های بیشتر رو خودتون از نزدیک ببینید. منتظرتون هستیم.

source: خرید سیسمونی نوزاد برای یک مستاجر

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیسمونی نوزاد شامل زیباترین تخت خواب ها , روتختی وتور بالای تخت , صندلی و مبل کودک , لوستر و اباژور می باشد. چگونه سرویس خواب برای نوزاد و نوجوان بخریم؟؟
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با محصولات بامبینو اصفهان , خرید و فروش تخت خواب به همراه صندلی و مبل کودک , روتختی و تور بالای تخت , لوستر و اباژور در اصفهان
Designed By Erfan Powered by Bayan