مجله و فروشگاه سیسمونی اصفهان

مجله سیسمونی در اصفهان، با محوریت رفتار با کودک و نوزاد، معرفی بهترین مدل های سیسمونی برای خرید در اصفهان از بهترین ها

نورپردازی اتاق نوزاد چطور باشد بهتر است؟

  • ۱۵:۴۰

یکی از نکات کلیدی که خانم‌های باردار باید هنگام چیدمان سیسمونی به آن توجه کنند، نورپردازی اتاق نوزاد است. به نظر شما چه مقدار نور برای اتاق نوزاد کافی است و بچه‌های کوچک چطور از نورپردازی نامناسب آسیب می‌بینند؟ آگاهی از چگونگی نورپردازی به شما کمک می‌کند که هنگام تنظیم نور اتاق نوزاد و قبل از خرید لوستر و چراغ‌خواب، نسبت به اصول مهم نورپردازی آگاهی بیشتری داشته باشید و اتاقی با نور مناسب برای نوزاد فراهم‌سازید.

1- از نورپردازی شدید پرهیز کنید

نورهای ملایم هر اتاقی را لذت‌بخش‌تر می‌کند. ازاین‌رو اگر می‌خواهید در شرایط بهتری به نوزاد تازه متولدشده خوشامد بگویید، از نورپردازی شدید خودداری کنید. یکی از مزایای نورپردازی ملایم این است که کنتراست بین نور و تاریکی را کاهش می‌دهد. درنتیجه از تحریک بیش‌ازحد سلول‌های بینایی نوزاد پیشگیری کرده و سبب می‌شود که فرزند شما راحت‌تر استراحت کند. نکته دیگر این است که توصیه می‌شود جهت نورپردازی در اتاق نوزاد از لامپ هالوژن و همین‌طور لامپ‌های حبابی استفاده نکنید. این سبک نورپردازی اضطراب و ناراحتی نوزاد را به همراه دارد و شاید سبب شود که نوزاد شما به دلیل نداشتن خواب آرام، بی‌تاب و بی‌قرار شود. ازاین‌رو پیشنهاد می‌کنیم که برای آسایش نوزاد، نورپردازی را به کمک کلیدهای قابل تنظیم یا چراغ‌های خواب انجام دهید.

نورپردازی مناسب برای اتاق نوزاد

شاید دوست داشته باشی یه سری آدرس سیسمونی اصفهان هم بدونی

 

2- لامپ سقفی ممنوع

به این نکته توجه داشته باشید که نوزاد بعدازاینکه وارد خانه می‌شود بیشتر اوقات در تختش رو به سقف خوابیده و اگر لامپ پرنوری به سقف آویزان باشد، مدام چشمش به این نور ناخوشایند روشن می‌شود! پس فقط یک‌لحظه خودتان را جای این موجود کوچک و بی‌زبان بگذارید و چراغ‌ها را کم‌نورتر کنید. علاوه بر این از نصب لامپ‌های حبابی سقفی که مستقیم چشم کودک را نشانه می‌گیرند، پرهیز کنید.

 

3- نورپردازی لایه‌ای داشته باشید

حتماً پیش خودتان می‌پرسید که این سبک نورپردازی به چه شکل است؟ این سبک پاسخگوی نیاز مادران است. درواقع موضوع ازاین‌قرار است که نورپردازی ملایم و داشتن یک منبع نوری کم‌نور، همیشه هم خوب نیست. شاید برای زمان خواب نوزاد مناسب باشد اما گاهی اوقات- مثلاً زمانی که مشغول تعویض پوشک نوزاد هستید- احتمالاً به نور بیشتری نیاز دارید. چاره کار این است که چند منبع نورپردازی در اتاق‌خواب نوزاد داشته باشید.

چراغ­های دیوارکوب و انواع چراغ­های خواب در کنار لوستر سقفی کم‌نور، پیشنهاد‌هایی هستند که جهت نورپردازی لایه‌ای به کارتان می‌آیند. به‌طور مثال می‌توانید بالای میز تعویض نوزاد یک چراغ دیوارکوب نصب کنید. به‌این‌ترتیب خیالتان راحت می‌شود که در هر شرایط می‌تواند به‌اندازه موردنیازتان نور داشته باشید.

 

نورپردازی مناسب اتاق نوزاد

4- نور طبیعی را کنترل کنید

نور طبیعی نعمت بزرگی است که می‌توانید جهت شادی و نشاط بیشتر از آن استفاده کنید. البته در مورد اتاق نوزاد لازم است که این نور کنترل شود؛ چراکه نور زیاد طبیعی هم می‌توانند درست مانند نور شدید مصنوعی، دردسرساز شود و اسباب ناراحتی نوزاد را فراهم سازد. ازاین‌رو استفاده از پرده‌های ضخیم و نازک در کنار هم کمک می‌کند در زمان بیداری نوزاد برای خوشحالی بیشتر خودتان و این فرزند کوچک، نور بیشتری را به اتاق راه دهید و در زمان استراحت پرده ضخیم را جلو بکشید تا به‌این‌ترتیب امکان تنظیم نور مناسب برایتان فراهم باشد و نوزاد بتواند با آرامش استراحت کند.

 

نورپردازی طبیعی در اتاق خواب نوزاد

5- لوستر فانتزی بخرید

اگر می‌­خواهید ظاهر اتاق برای کودک شما جذاب باشد لوسترهایی با طرح و اشکال کودکانه را انتخاب کنید. اجازه دهید که این اشکال سرگرم‌کننده توجه نوزاد یا کودک را به سمت خودشان جذب کنند. حتی آویزهای فانتزی سقفی هم می‌تواند برای بچه‌ها جذاب باشند. پس جهت تزئین اتاق نوزاد و کودکان، خودتان را جای فرزندانتان بگذارید و در نورپردازی سلیقه کودکان را دخالت دهید.

میتونی برای دیدن یا خرید لوستر و آپاژور برای اتاق کودک به این سایت سری بزنی.

 

لوستر اتاق کودک

6- خلاق باشید

همیشه لازم نیست که برای نورپردازی به سراغ روش‌های معمول و رایج همیشگی بروید. این بار کمی هم از قوه تخیلتان کمک بگیرید! به‌طور مثال می‌توانید لامپ‌های LED را به‌صورت ستاره روی سقف نصب کنید. علاوه بر این می‌توانید لامپ‌های ریسه را هم برای نورپردازی اتاق کودک به کار ببرید و آن‌ها را به شکل اشیا جالب روی دیوار کنار هم قرار دهید.

 

ریسه های نور

7- چراغ‌خواب اتاق کودک را فراموش نکنید

حتی دل‌پذیرترین اتاق‌های خواب کودک هم در طول شب ممکن است ترسناک به نظر برسند. البته نوزاد تازه متولدشده هنوز مفهوم ترس را درک نمی‌کند اما پس از مدتی ممکن است به دلایل مختلف دلهره از تاریکی به سراغش بیاید. ازاین‌رو هنگام تصمیم‌گیری در مورد نورپردازی اتاق کودک، انتخاب یک چراغ‌خواب کوچک و مناسب را فراموش نکنید.

 

انتخاب چراغ خواب مناسب برای اتاق نوزاد

 

source: بازدید ایده

ویدیو آموزشی درمورد : در رابطه با کودک مان چگونه زفتار کنیم؟

  • ۱۱:۰۵

همه ما دوست داریم که فرزندان مان را به بهترین شکل ممکن تربیت کنیم. استعداد های آن ها را شکوفا کنیم و فرزندانی سالم از تر روحی و از نظر روان داشته باشیم. ولی گاهی این تربیت کودک برای ما تبدیل به کاری مشکل می شود. در بعضی شرایط خاص رابطه ما نمی دانیم چه رفتاری درست و چه رفتار هایی اشتباه است.

سیسمونی اصفهان

نمی دانیم که باید  چه رفتاری با فرزندان مان داشته باشیم و گاهی ممکن است که احساس عجز، ناتوانی و درماندگی کنیم. ما باید بدانیم که هر زن و شوهری که  قصد بچه دار شدن دارند، باید برای این کار آموزش ببینند.

پرورش کودک مانند هر کار مهم دیگری نیاز به یادگیری و یاد گرفتن دارد، به همین منظور ما تصمیم گرفتیم که در یک تعداد جلسه مهارت های لازم برای فرزند پروری را آموزش بدهیم و به بهبود سلامت روان خانواده و جامعه کمک کنیم.

چطور با کودک خودمان رفتار و رابطه بهتری داشته باشیم ؟

ما معمولا به حرف کسی گوش می دهیم که او را دوست داشته باشیم و کسی را دوست داریم که رابطه خوبی با او داشته باشیم. مثلا مدیر یک شرکت را در نظر بگیرید.

 اگر این مدیر یک رفتار کنترل گر داشته باشد. سخت گیری زیاد داشته باشد وو ایرادات کارمندان را مدام به او گوشزد کند. ممکن است که کارمندان در حضور او کارشان را به خوبی انجام دهند ولی وقتی که مدیر حضور ندارد، معمولا این اتفاق رخ نمی دهد.

بر عکس اگر یک مدیر باشد که کارمندانشان را تشویق کند. از آن ها پیشنهادات مختلف برای بهتر انجام دادن کار ها بخواهد.  هر وقت کاری به خوبی انجام دادند، پاداش به آن ها بدهد.

مسلما ارتباط بهتری بین مدیر و کارمندان بر قرار می شود و کارمندان انگیزه بهتری برای انجام دادن کار ها پیدا می کنند. در زندگی روزمره و در همه روابط ما همین روال است.

در رابط والد فرزندی هم دقیقا همین عوامل و قوانین حکم فرماست. اگر فرزندمان از ما بترسد و فقط به همین دلیل به حرف ما گوش دهد. قطعا وقتی که بزرگ شود و متوجه شود که این ترس او هیچ دلیل منطقی ندارد، کاملا بر عکس می شود و به حرف ما گوش نخواهد داد.

ما اگر دوست داریم که کودک مان به حرف گوش کنند. ارزش های ما را بپذیرند و پیرو راه ما باشند. اولین قدم این است که یک رابطه خوب و دوستانه با آن ها برقرار کنیم. حال چگونه می توانیم رابطه برقرار کنیم؟ چند راه دارد که یکی یکی توضیح می دهیم.

رابطه با کودک و والد – مورد دوم

مورد بعدی که می تواند به بهبود رابطه ما با کودک مان کمک کند، انجام دادن فعالیت های مشترک که هر دو شما از آن لذت ببرید و مورد علاقه کودک مان باشد.

این کار سختی نیست؛ برای مثال در زندگی روزمره کودک مان به ما می گویند: (( مامان می توانم در آشپزی بهت کمک کنم ؟ )) ما باید این اجازه را به او بدهیم : (( بله بیا با هم آشپزی کنیم )).، ((بابا می توانم در شستن ماشین بهت کمک کنم ))، پدر: ((بله بیا به من کمک کن، با هم ماشین می شوریم.))

اگر از این که فعالیت مشترک انجام می دهیم، از این فرصت برای نزدیک شدن به هم می توانیم استفاده کنیم. می توانیم با هم صحبت کنیم. نظر های هم را در مورد مسائل مختلف بپرسیم و به نزدیک شدن رابطه کمک کنیم.

حتی دیدن یک کارتون ممکن است که کودک ما از دیدن یک کارتون خاص خیلی لذت می برد، از ما می خواهد که (( مامان می توانی بیای کنارم بشینی.))

همین که ما کنار او بشینیم و با آن لذتی که او دارد، کارتون را می بیند، ما هم همین کار ر ا بکنیم. آن جایی که اون بلند می خندد، ما هم اظهار شادی و سرور بکنیم. همین هم می تواند خیلی به ما در بهبود رابطه ما کمک بکند.

رابطه کودک و والد – مورد سوم

مورد سومی که می تواند به رابطه ما کمک کند. این است که با کمک با کودک مان حرف بزنیم. از هر زمانی استفاده کنیم برای اینکه با اون رابطه برقرار کنیم.

نظر او را در مورد موضوعات مختلف بپرسیم. به پیشنهادات او اهمیت زیاد قائل شویم. اگر او شروع به صحبت کردن کرد، به صحبت های او با علاقه و دقت گوش دهیم.

دقیق منظور او را در مورد مسائل مختلف بپرسیم. وسط حرف او هیچ وقت بپریم. خدای نکرده او را مسخره نکنیم. حواسمان باشد که رفتارهایی که موقع صحبت کردن به فرزندمان به اون نشان می دهیم، می تواند روی عزت نفس او می تواند خیلی تاثیر بگذارد.

رابطه والد و کودک – مورد چهارم

تا به حال به سه مورد از مواردی که منجر به رابطه خوب با کودک مان می شود، توضیح دادیم. اما مورد چهارم این است که احساسات مان را به کودک مان نشان دهیم.

او را بغل کنیم. او را نوازش کنیم. او را ببوسیم. البته برای این کار باید سن کودک را مدنظر قرار دهیم. کودک خردسال ما خوشحال می شود ولی نوجوان ما قطعا خوشحال نمی شود که در داخل یک جمع نوازش شود و بوسیده شود.

این که دستمان را بر روی شانه او بزنیم یا یک علامتی را به اون نمایش بدهیم. می تواند به بهبود رابطه ما کمک کند. ما باید احساسات کودک مان را درک کنیم. از به کار گیری کلمات و جملاتی مثبت هیچ وقت دریغ نکنیم 

  • چقدر این رنگ لباس به تو می آید.
  • چقدر این کار را عالی انجام می دهیم.
  • من به تو افتخار می کنم.

جلو دیگران از خوبی های او بگوییم. از او تعریف کنیم. این را بدانیم که کودکان بیش از دیگران نیازمند توجه ما هستند. این توجه فعال را به آن ها کاملا نشان دهیم.

یک عکس از آن ها داخل کیف مان بگذاریم که بداند برای ما مهم است. هر از گاهی برای او یک هدیه بخریم یا اینکه او را سورپرایز ( غافلگیر )  کنیم. با هم به سینما برویم یا به پارک برویم.

کودک بداند که ما در هر شرایطی بی قید و شرط دوستش داریم و این دوست داشتن صرفا به خاطر این است که فرزند ما است. ربطی به کار های خوب یا بد او ندارد. باید بداند که همیشه برای ما ارزشمند است و دوستی ما را همراه خودش دارد و باید این رابطه این با پدر و مادر را بهبود دهیم.

از موارد دیگر در بهبود روابط والد و کودک این است که زیاد از کار کودک ایراد نگیریم. اگر ما ایراد های زیاد از کار او بگیریم، کم کم اعتماد خودش را از دست می دهد. به این نتیجه می رسد که من هیچ کاری را نمی توانم درست انجام دهم.

بچه ها یا کودکان تا کاری را اشتباه انجام ندهند، درست آن کار را یاد نمی گیرند و ما باید از خطاها و اشتباهات آن ها مقداری چشم پوشی کنیم و به آن ها این اجازه را بدهیم که یک کار را چندین بار انجام بدهند.

کودک برای آن که در کاری بهتر شود، نباید آن ها را تحلیل نکنیم. به خاطر اشتباهی که مرتکب شده‌ اند، به آن ها توهین نکنیم. هیچ وقت با آن ها قهر نکنیم.

یک مسئله خیلی مهم این است که تشویق کودکان، باید حداقل دو برابر یا تا سه برابر تنبیه آن ها باشد و در مورد تشویق و تنبیه، به این دلیل که یک مسئله مهم است.

مورد دیگر که می تواند در این زمینه کمک کند، بخشیدن اشتباهات کودک است و همکاری در جبران آن اشتباهات است. مثلا بچه ما یک ظرف از دستش می افتد و چیزهایی که در داخل آن است، روی زمین می ریزد.

ما می توانیم دعوا کنیم. عصبانی شویم و بگوییم تو هیچ وقت نمی توانی کاری را درست انجام دهی، خیلی دست و پا چلفتی هستی. همه این موارد عزت نفس بچه را دچار مشکل می کند و رابطه ما را با بچه خراب می کند.

می توانیم هم به او بگوییم که این ها را روی زمین ریختی، بیا تا با هم آن ها را جمع کنیم. با هم همکاری کنیم و چیز هایی که روی زمین ریخته است، جمع کنیم و بعد از او تشکر کنیم که کاری را که خراب کرده، درست نموده است.

به این ترتیب ما به او یاد می دهیم که خودش را ببخشد و در زندگی هر وقت که اشتباهی کرد، بداند که جایی برای بخشیدن خودش وجود دارد و با خودش هم مهربان باشد.

برای دیدن خرید سیسمونی در اصفهان می توانید از نمایندگی های بامبینو در این شهر دیدن فرمایید.

 

source: رفتار با کودک

معرفی 4 تا از عوامل موثر در روند رشد مغز جنین

  • ۱۰:۲۲

دوران بارداری، از دوران طلایی در ایجاد هوش کودک است. این دوره از مرحله زندگی کودک شما بسیار مهم است چرا که در این مرحله است که تکامل و رشد مغز جنین پایه ریزی می شود و باعث تشکیل شخصیت او در دوران های بعدی زندگی اش می شود. پس لازم است که عواملی که بر روی روند تکامل و رشد مغز جنین شما تاثیر دارد، بشناسید.

4 عامل که بر روی در روند تکامل مغز جنین

در زیر 4 مورد از عوامل موثر در رشد مغز جنین اشاره کرده ایم:

  • عامل وزن
  • ورزش
  • تغذیه
  • استرس

1 وزن

وزن عاملی است که هم در مورد جنین و هم مادر با به آن توجه ویژه شود. افزایش وزن مادر در دوران بارداری می تواند در سلامت و رشد مغز جنین تاثیر بسزایی بگذارد. به عنوان مثال مادری که دچار سو تغذیه باشد و به میزان کافی اضافه وزن نداشته باشد می تواند مانع از ساخت و تولید و ارتباط گیری سلول های عصبی مغز جنین بشود . همین طور میزان اضافه وزن زیاد هم می تواند تاثیر نامناسبی داشته باشد. در خصوص وزن لازم است که خدمتان عرض کنم که یک مادر در دوران بارداری حتما باید زیر نظر پزشک متخصص به اضافه اش توجه بکند.

2- تغذیه

اما در مورد تغذیه، تغذیه یکی دیگر از عوامل موثر  در رشد و تکامل مغز جنین است بنابراین همواره توصیه می شود که یک مادر در دوران بارداری با یک متخصص تغذیه در تعامل باشد و بتواند مواد مورد نیاز رشد و تکامل مورد نیاز جنین را فراهم کند.

3- ورزش

در مورد ورزش باید عرض کنم، خدمت شما که ثابت شده که ورزش در دوران بارداری می تواند به رشد کودک و تکامل مغز جنین کمک شایانی کند. علت این امر این است که یک مادر که ورزش می کند میزان خون رسانی را به مغز را از طریق جفت به سلول های عصبی را افزایش می دهد و هم می تواند تاثیر گذاری بسیاری در رشد و تکامل مغز جنین داشته باشد.

اما نکته ای که باید در مورد ورزش باید رعایت شود این است که در سه ماه سوم بارداری ورزش های سختی که مادر انجام می دهد، می تواند اثر عکسی در مادر داشته باشد. علت این است که ورزش های سخت باعث می شوند که میزان اکسیژن رسانی خون از طریق جفت به رحم کمتر شود و از طرفی با افزایش دمای رحم امکان خطر زایمان زودرس را داشته باشند.

ورزشی که توصیه می شود که دوران بارداری انجام شود ورزش پیاده روی و شنا است.

4- استرس

از عواملی که در روی رشد و تکامل مغز جنین تاثیرگذار هستند، استرس از جمله عوامل بسیار مهم است. اگر بخواهیم که بگوییم استرس چه تاثیری می تواند در رشد و تکامل مغز جنین در دوران بارداری داشته باشد، می تواند به دو بخش تقسیم شود

استرس موثر

استرس موثر استرسی است که به صورت روزانه و به میزان کم یا متوسط تمامی مادران یا خانم های باردار آن را تجربه می کنند. استرس هنگامی که به بدن مادر وارد می شود باعث می شود که میزان هورمون های استرس که کورتیزول یکی از مهم ترین های آن هورمون ها است در سطح بدن مادر افزایش پیدا کند اما زمانی که کورتیزول به میزان کم به بدن وارد شود، جنین را به تحرک وارد می کند و این تحرک برای رشد و تکامل مغز جنین موثر باشد.

استرس ناموثر

از جمله عواملی که گفتیم، می تواند در رشد و تکامل مغز جنین تاثیر بگذارد، استرس است. استرس ناموثر به استرسی گفته می شود که منجر به آسیب رسانی به روند رشد و تکامل مغز جنین می شود.بیایید باهم استرس های ناموثر را بررسی کنیم

سه دسته استرس ناموثر وجود دارد:

بیشتر بخوانید : سیسمونی اصفهان

1-استرس مزمن

استرس مزمن استرسی است که فرد در طول دوران بارداری همواره با آن دست به گریبان است. یعنی در واقع هورمون های استرس که کورتیزول از مهم ترین های آن ها است، در دوران بارداری به دلیل نسبت استرس مزمن همواره در بدن مادر جریان دارد و از طریق جفت در حال انتقال به جنین است.

این استرس ناشی از هورمون کوتیزول همان اثری را بر روی بدن مادر می گذارد، بر روی بدن جنین نیز اثر می گذارد. همان طور که مادر بی قرار می شود، جنین را هم بی قرار می کند و از همه مهم تر اینکه بخش هایی از مغز کودک یا جنین که باید قابلیت بازداری تاثیر کوتیزول را داشته باشند، به دلیل زیاد بودن این هورمون در خون بدن جنین این قابلیت را بعد از اندک مدتی از دست می دهد و این می تواند به رشد و تکامل مغز جنین آسیب بزند.

نکته ای بسیار مهم این است ک ه عدم کنترل هیجانی مادر بر روی این استرس و کورتیزولی که حاصل از آن است، می تواند بسیار و بسیار تاثیرگذار بر روی آسیب رسانی به مغز باشد.
از جمله استرس های مزمنی که وارد بدن یا به بدن مادر در دوران بارداری می شود، استرس مربوط به شغل از جمله شغل های سخت، عدم حمایت عاطفی و بیماری هستند.

2- استرس شدید و ناگهانی

از دیگر استرس های دیگر سمی دوران بارداری که می تواند مانع از رشد و تکامل جنین باشد، می تواند به استرس های شدید و ناگهانی اشاره کنیم. استرس های شدید و ناگهانی مانند خبر مرگ عزیزان، تصادف، طلاق و استرس هایی که به صورت ناگهانی به مادر وارد می شود.

تاثیر این استرس های ناگهانی به این صورت است که با وارد شدن این استرس ها به بدن مادر میزان زیادی از هورمون کوتیزول در بدن مادر شروع به ترشح شدن می کند و از طریق خون مادر و جفت به بدن جنین منتقل می شود. میزان زیادی از کورتیزول می تواند روی روند رشد بخشی از مغز که باید قابلیت بازداری تاثیر این هورمون را در مغز به عهده بگیرد، مختل می شود و همین می تواند آسیب زننده به سلامت روان شناختی جنین پس از تولد باشد.

3-استرسی که برای یک شخص زیاد از حد تلقی می شود.

 یکی دیگر از استرس های مزمن دوران بارداری، استرس هایی هستند که مربوط به شخص می شوند. برخی از افراد هستند که نسبت به استرس هایی که به آنها وارد می شود، واکنش های هیجانی خیلی شدیدی نشان می دهند. اصلاحا گفته می شود که افراد عصبی مزاجی هستند.

وقتی که یک فردی میزان واکنش او به استرس های که در طول روز با آن ها مواجه می شود، زیاد است همین عامل باعث می شود که همواره میزان هورمون کوتیزول در بدن مادر زیاد باشد و کوتیزول ایجاد شده در بدن مادر قطعا بر روی جنین هم از طریق جفت تاثیرگذار است و جنین را هم بی قرار می کند و به دنبال آن بر روی قسمتی از مغز جنین که باید در واقع آن کوتیزول ایجاد شده را بازداری کند و از تاثیر آن جلوگیری بشود؛ این روند اتفاق نمی افتد و پس از تولد این نوزاد در دوران کودکی این قابلیت به میزان بسیار کم تر خواهد داشت.

نکته ای که بسیار مهم و اساسی است که فردی که واکنش شدید به استرس ها دارد، در واقع قابلیت کنترل و تنظیم هیجان ندارد و این شاید یک علامت سوال است برای یک مادر یا مادر که قصد دارد که باردار شود. علامت سوال بزرگ این است که آیا من قابلیت و توانایی لازم برای کنترل هیجان را در خودم ایجاد کردم یا نه؟

source: رشد مغز جنین

آدرس سیسمونی فروشی نوزاد اصفهان (خیابان فلسطین و عبدالرزاق) کجاست؟

  • ۱۱:۵۳

بورس یک کالا در اصطلاح عامیانه به جایی گفته می شود که آن نوع کالا و یا جنس زیاد پیدا می شود و یا فروشگاه های زیادی دارد و سیسمونی فروشی به مغازه ای اطلاق می شود که نیازهای نوزادان تا کودکان چند ساله و بعضا مادران آنها در آنجا به فروش می رسد. پس بورس سیسمونی فروشی در اصفهان یعنی مکانی که خرید سیسمونی نوزاد به راحتی انجام می شود.

خوشبختانه در اصفهان در دو خیابان فلسطین و عبدالرزاق تعداد زیادی از فروشگاه های سیسمونی نوزاد را می بینیم که می توان این دو خیابان را بورس سیسمونی فروشی در اصفهان یا مرکز سیسمونی فروشی های اصفهان دانست.

طبیعتا اساسی ترین مشکل برای پدر و بخصوص مادران برای تهیه نیازهای نوزادن دسترسی راحت به بورس سیسمونی فروش ها است زیرا خرید از مناطق مختلف شهر بزرگی مثل اصفهان واقعا غیر قابل تحمل است.

به همین دلیل است که اغلب مادران به منظور تهیه تمامی نیازهای کودکان خود به دنبال مرکز فعالیت یا بورس سیسمونی های اصفهان هستند. در یک سیسمونی فروشی  انواع لباس کودک، لوازم چوبی نوزاد، اسباب بازی، کالسکه، تخت و کمد نوزاد در اصفهان و غیره به فروش می رسد.

خرید هر یک از این وسایل و نیازها از فروشگاه های متفاوت زمانی ممکن می شود که تمامی این فروشگاه ها را بتوانیم در کنار همدیگر پیدا کنیم و بورس شدن این کالاها در یک منطقه واقعا حسن است.

بنابراین کافی است برای خرید سیسمونی نوزاد در اصفهان به آدرس خیابان عبدالرزاق و یا خیابان فلسطین اصفهان بروید تا دیگر نیازی به قبول زحمت و طی کردن مسیر های مختلف نداشته باشید.  

خرید سیسمونی نوزاد در اصفهان را از کجا  انجام دهیم؟

صرف نظر از دسترسی به بورس سیسمونی فروشی اصفهان، داشتن اطلاعات لازم برای خرید هر کالا خود از مهم ترین عناصر و شاخصه های یک خرید خوب است. متاسفانه بخصوص در سال های قبل ورود اجناس چینی و نا ایمن به بازار داخلی شرایط خرید وسایل و ملزومات نوزاد را برای مادران و پدران به مشکلی اساسی تبدیل کرده بود.

اما امروز شرکت های بزرگی در ایران با همت مهندسین و متخصصین داخلی و با توجه به نیاز داخلی اقدام به تولید و فروش سیسمونی نوزاد کرده اند. بسیاری از شرکت ها نیز با واردات اجناس با کیفیت برای نوزادان، شرایط خرید سیسمونی با کیفیت را آسان تر کرده اند.

یکی از برند های شناخته شده در حوزه نمایندگی سیسمونی در اصفهان که در تمامی مناطق بورس سیسمونی اصفهان نیز فعالیت می کند، فروشگاه سیسمونی بامبینو است. بامبینو از فروشگاه هایی است که تنها برند های ایرانی و یا برند های دارای تضمین کیفیت خارجی را به فروش می رساند و تمامی محصولات سیسمونی بامبینو دارای ضمانت و گارانتی هستند.

حسن اساسی برند بامبینو دسترسی راحت به فروشگاه های بامبینو در اصفهان است و این امکان برای شما فراهم شده تا به راحتی خرید خود را انجام دهید و حتی در صورت ضرورت از کارشناسان فروشگاه بامبینو مشاوره تخصصی نیز دریافت کنید.

فروشگاه های زیادی در سطح اصفهان و یا حتی در بهترین مناطق فروش سیسمونی اصفهان فعالیت می کنند که اغلب این فروشگاه ها بصورت تخصصی به موضوع فروش سیسمونی ورود پیدا نکرده اند و این کار را یا تجربی و یا بدون داشتن اطلاعات درست انجام می دهند.

سرویس خواب نوزاد بامبینو مدل آنجل

اما کارشناسان ما در فروشگاه سیسمونی فروشی بامبینو با استفاده از دانش و تخصص های مرتبط و مطالعات دقیق و ارتباط کامل با تولید کنندگان انواع مختلف وسایل و لوازم مورد نیاز کودکان و مادران ، نه تنها با کیفیت ترین و مرغوب ترین اجناس سیسمونی را به دست مشتریان می رسانند و ضمانت می کنند بلکه در صورت نیاز والدین می توانند اجناس سفارشی و یا تغییرات احتمالی مورد نیاز آنها را در برخی از محصولات به تولید کننده ها انتقال داده و یا سفارش دهند.

حتی به منظور سهولت و رفاه حال همشهریان عزیز اصفهانی مدیریت فروشگاه های بامبینو در مراکزی که کمتر به عنوان بورس سیستمونی اصفهان شناخته شده است ولی در هر صورت برخی از اقلام سیسمونی های نوزادان در این مکان ها نیز به فروش می رسد اقدام به بازگشایی شعبه کرده است. برای دسترسی به آدرس سیسمونی فروشی های اصفهان و بخصوص خرید از فروشگاه سیسمونی بامبینو تنها کافی است به یکی از آدرس های زیر در اصفهان مراجعه کنید و خرید سیسمونی متفاوتی را تجربه کنید:

  • آپادانای اول، نبش کوچه 14، شعبه 1 مرکزی
  • چهارراه نقاشی، ابتدای خیابان فلسطین، سمت راست، مجتمع سپید
  • بازار مبل رهنان، فلکه شاهد، ابتدای شهیدان غربی، سمت چپ
  • خیابان فلسطین، جنب استخر بهار

فروشگاه سیسمونی فروشی بامبینو


خرید سیسمونی در اصفهان از فروشگاه بامبینو یک امتیاز برای مشتری و یک افتخار برای فروشگاه بامبینو است. شما با تنها یک بار خرید از فروشگاه سیسمونی بامبینو می توانید به یکی از مشتریان همییشگی ما تبدیل شده و از تخفیف های ویژه ما بهره مند شوید.    

source: سیسمونی اصفهان  

سیسمونی نوزاد شامل زیباترین تخت خواب ها , روتختی وتور بالای تخت , صندلی و مبل کودک , لوستر و اباژور می باشد. چگونه سرویس خواب برای نوزاد و نوجوان بخریم؟؟
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با محصولات بامبینو اصفهان , خرید و فروش تخت خواب به همراه صندلی و مبل کودک , روتختی و تور بالای تخت , لوستر و اباژور در اصفهان
Designed By Erfan Powered by Bayan