مجله و فروشگاه سیسمونی اصفهان

مجله سیسمونی در اصفهان، با محوریت رفتار با کودک و نوزاد، معرفی بهترین مدل های سیسمونی برای خرید در اصفهان از بهترین ها

در سال 99 چه سرویس خوابی برای نوزاد خود بخریم؟

  • ۱۰:۰۵

 

سرویس خواب نوزاد اصلی ترین قسمت خرید سیسمونی است و می توان گفت اصلی ترین دغدغه انتخاب برای والدین محسوب می شود. سرویس خواب انتخابی علاوه بر کیفیت خوب و متناسب با شرایط، باید مطابق با مد روز هم باشد. با بامبینو همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم که در سال 99 چه سرویس خوابی برای نوزاد خود بخریم؟

خرید سرویس خواب نوزاد در سال 99
سیسمونی در اصفهان

اقتصادی خرید کنید: بیشتر پول می دهید اما کم تر هزینه می کنید

با توجه به نوسانات موجود در کشور، ملاحظات اقتصادی بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.خرید سیسمونی و سرویس خواب برای نوزاد نیز از این قضیه مستثنی نیست.لازم به ذکر نیست که تهیه سرویس خواب با کیفیت مناسب اولین نکته ای است که باید در خرید سیسمونی به آن توجه داشته باشید.

خرید یک سرویس با کیفیت چند کاره، اگر چه در ابتدای کار، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد اما اطمینان داشته باشید که به مدت طولانی تری برای شما کاربرد خواهد داشت.

تخت نوزاد نوجوان تخت هایی هستند که با طراحی خاص خود امکان تبدیل به تخت نوزاد به تخت نوجوان را دارد.این قابلیت می تواند به عنوان یک گزینه اقتصادی و پرکاربرد برای والدین مطرح باشد.در واقع با خرید سرویس خواب هایی از این دست لازم نیست پس از چند سال دوباره تخت دیگری برای فرزند خود تهیه کنید.

هزینه ای که امروز پرداخت نمی کنید، فردا باید پرداخت کنید.

علاوه بر ویژگی که در بالا به آن اشاره کردیم و به تغییر ظاهر آن مربوط می شد، باید خود کیفیت سرویس را در نظر بگیرید.سرویس خواب و لوازم جانبی آن باید کاملا از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار باشد.

دوام طولانی سرویس خواب و لوازم جانبی آن در دراز مدت باعث می شود از پرداخت هزینه مجدد برای سرویس خواب جلوگیری شود. هزینه ای که به راحتی می توانید برای سایر خدمات و وسایل پرداخت کنید.توجه داشتن به چنین نکاتی در سال 99 برای والدین بسیار مهم تر است.

ارتفاع تخت انتخابی مناسب است؟

تختی که برای فرزند دلبندتان انتخاب می کنید باید ارتفاع مناسبی داشته باشد. کودکان از زمانی که شروع به راه رفتن می کنند، سعی می کنند استقلال خود را در سایر زمینه ها نیز به دست بیاورند. برای اثبات این قضیه تلاش می کنند به تنهایی از تخت و مبل، بالا و پایین بروند یا اینکه وسایل خود را جا به جا کنند.

سرویس خواب نوزاد یکی از پرکاربردترین وسایلی است که کودک تلاش می کند به صورت مستقل از آن استفاده کند. به همین دلیل رعایت ارتفاع تخت مناسب، برای اینکه کودک تان بتواند به راحتی از آن بالا و پایین برود بسیار مهم است.

خرید سرویس خواب نوزاد در سال 99

سرویس خواب نوازادتان از چه موادی تشکیل شده است؟

همان طور که می دانید سرویس های خواب نوزاد از مواد مختلفی تهیه می شود. مواد مختلف علاوه بر قیمت های متفاوت، مقاومت های متفاوتی در شرایط محیطی نیز دارند.پس لازم است سرویس خوابی را انتخاب کنید که در مقابل رطوبت، فشار و جابه جایی از استحکام بیشتری برخوردار باشند.

هم چنین دقت داشته باشید برای اینکه بتوانید به مدت طولانی تری از تخت و سرویس خواب سیسمونی استفاده کنید باید خاصیت ضد خش و تمیز کنندگی آسان داشته باشد.

پس از راه افتادن کودک، جای گذاشتن لکه های مختلف روی وسایل پدیده ای رایج است. شما می توانید اثر انگشت او را در هر جا پیدا کنید.سرویس خواب او نیز از این قاعده مستنثنی نیست.پس باید جنس آن به صورتی باشد که به راحتی تمیز شود.

علاوه بر این تمایل کودکان برای کنجکاوی و کار با وسایل مختلف، احتمال خش افتادن وسایل نیز وجود دارد. سرویس خواب نوزاد اگر از مواد ضد خش ساخته شده باشد، می تواند در طی زمان نیز ظاهر مناسب خود را حفظ کند و نیاز به خرید مجدد سرویس خواب را از بین ببرد.

source: در سال 99 چه سرویس خوابی برای نوزاد خود بخریم؟

  • ۴۶۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیسمونی نوزاد شامل زیباترین تخت خواب ها , روتختی وتور بالای تخت , صندلی و مبل کودک , لوستر و اباژور می باشد. چگونه سرویس خواب برای نوزاد و نوجوان بخریم؟؟
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با محصولات بامبینو اصفهان , خرید و فروش تخت خواب به همراه صندلی و مبل کودک , روتختی و تور بالای تخت , لوستر و اباژور در اصفهان
Designed By Erfan Powered by Bayan