مجله و فروشگاه سیسمونی اصفهان

مجله سیسمونی در اصفهان، با محوریت رفتار با کودک و نوزاد، معرفی بهترین مدل های سیسمونی برای خرید در اصفهان از بهترین ها

طرز دوخت تور بالای تخت کودک

  • ۱۴:۵۳

همه ی مادر هایی که دختر دار می شوند عاشق این هستند که اتاق نوزادشان را تبدیل به خوشکل ترین و خاص ترن اتاق نوزاد دنیا کنند! یکی از وسایل ساده ای جلوه بسیار زیبا و جالبی به اتاق نوزاد شما می دهد تور روتختی و تور بالای تخت نوزاد است. این تور ها را به راحتی می توانید خریداری کنید و از آنها استفاده کنید. ولی گاهی درست کردن و ساختن چیزی برای نوزدتان حسی عمیق و قوی در شما ایجاد می کند و ترجبح می دهید خودتان این کار را انجام دهید. خب بامبینو اصفهان اینجاست که به شما آموزش دهد که چطور یک تور بالای تخت زیبا و منحصر به فرد برای نوزاد دلبندتان بدوزید.

چطور یک توربالای تخت زیبا برای نوزاد خود بدوزیم؟

وسایل مورد نیاز برای دوخت تور بالای تخت نوزاد

  • یک حلقه گلدوزی نسبتا بزرگ
  • پرده توری بزرگ (البته طرح و رنگ پرده توری می تواند متغیر باشد و بستگی به سلیقه ی شما دارد.)
  • قلاب پیچی برای آویزان کردن تور بالای تخت نوزاد.
  • روبان های هم اندازه و متناسب

قدم اول: پایه ی تور بالای تخت نوزاد را آماده کنید.

ابتدا حلقه گلدوزی خود را بردارید، پیچ آن را باز کنید و حلقه ی داخلی آن را بیرون بیاورید و سه روبان به طور متناسب به آن گره بزنید؛ به این صورت که وقتی انتهای روبان ها را می گیرید حلقه ی داخلیِ حلقه ی گلدوزی به صورت متعادل بایستد.

حلقه گلدوزی

قدم دوم: حلقه ی خارجی گلدوزی را از تور عبور دهید.

ابتدا پرده توری خود را برداشته و سپس ابتدای آنرا به اندازه 5 تا 7 سانتی متر تا بزنید و آنرا طوری بدوزید که بتوانید حلقه ی بیرونی گلدوزی را از آن عبور دهید. در ضمن شما می توانید به جای این که یک تور کلی رد کنید، پرده توری خود را 4 یا 2 قسمت کنید تا وقتی آنرا آویزان می کنید تسلط بیشتری روی مرتب کردن و ظاهر سازی آن داشته باشید. (بیشتر اوقات وقتی آنرا دو قسمت کنید هم راه نفوظ زیادی باقی نگذاشته اید و هم می توانید به راحتی به آن چین بدهید و آنرا زیبا تر کنید.)

ساختن تور بالای تخت نوزاد

قدم سوم: قسمت بیرونی و داخلی حلقه ی گلدوزی را به هم وصل کنید.

در این مرحله حلقه ی داخلی را درون حلقه ی بیرونی گذاشته و پیچ آن را ببندید، ولی قبل از آن که به طور کامل آنرا سفت کنید پرده توری خود را تزئین کنید یا به قول معروف به آن چین دهید، تا زمانی که بسته شد زیبایی و آن طرح خاص خود را حفظ کند و فقط به صورت بی حال آویزان نباشد. در ضمن در این مرحله باید از دو چیز مطمئن شوید:

  • گره های روبان به حلقه ی داخلی محکم باشد.
  • طول روبان ها دقیقا با هم برابر باشد.

تور بالای سر نوزاد حلقه گلدوزی

قدم چهارم: یک سوراخ، دقیقا بالای سر تخت نوزاد ایجاد کنید.

در این مرحله باید در نظر داشته باشید که سوراخ را دقیقا باید بالای سر نوزاد بزنید،می توانید برای این مداد کوچک بردارید و آنرا از محلی که قصد ایجاد سوراخ دارید به پایین بیاندازید و مطمئن شوید که تخت زیر سوراخ روی سقف است. البته این برای زمانی است که شما به دلیل اتمام دکوراسیون خود نمی توانید جای تخت را تغییر دهید. سپس قلاب را در سوراخ ایجاد شده پیچ کنید و روبان ها را به آن ببندید و دوباره اندازه آنرا تنظیم کنید تا تور بالی تخت نوزاد تان صاف و زیبا بایستد.

نصب تور بالای تخت نوزاد

تبریک می گویم! شما الان یک تور بالای تخت نوزاد زیبا و شیک دارید. این تور ها را می توانید تا مدت زیادی برای کودک خود استفاده کنید و بعد هم به عنوان دکورایون در یک قسمت دیگر خانه به کار ببرید!
ولی ممکن است با خود بگویید:” اوووه! چه کاریه؟؟ خب میخرم، این همه هم زحمت نمی کشم!” خب اگر این حرف را میزنید بهتر است به قسمت روتختی و تور بالای تخت سری بزنید یا همین الان یکی از تورهای بالای تخت نوزاد زیبا و بی نظیر زیر را انتخاب کنید!

تور بالای تخت مدل B (سه گل)

تور بالای تخت مدل D (پاپیونی)

source: طرز دوخت تور بالای تخت کودک

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیسمونی نوزاد شامل زیباترین تخت خواب ها , روتختی وتور بالای تخت , صندلی و مبل کودک , لوستر و اباژور می باشد. چگونه سرویس خواب برای نوزاد و نوجوان بخریم؟؟
طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد با محصولات بامبینو اصفهان , خرید و فروش تخت خواب به همراه صندلی و مبل کودک , روتختی و تور بالای تخت , لوستر و اباژور در اصفهان
Designed By Erfan Powered by Bayan